Onafhankelijk advies inwinnen over welzijn op de werkplek tegen stress, burn-out en ongewenst grensoverschrijdend gedrag
Schakel onafhankelijke experts in voor objectieve analyses en adviezen over welzijn op de werkplek, vrij van vooringenomenheid.
Identificeer en begrijp de "blinde vlekken" binnen uw organisatie die invloed hebben op het psychosociaal welzijn.
Voldoe aan de wettelijke vereisten voor psychosociale risicoanalyse, gebaseerd op de vijf A's: arbeidsinhoud, arbeidsomstandigheden, arbeidsvoorwaarden, arbeidsrelaties en arbeidsorganisatie.
Breid de risicoanalyse voor psychosociaal welzijn uit naar onder meer psychologische veiligheid, ergonomie, telewerken en loopbaanontwikkeling.
Ondersteunen van het preventiebeleid en naleven van de wetgeving
Problemen op de werkplek in kaart brengen en zorgen voor de nodige bescherming
Actieve identificatie van problemen en kansen helpt een veilige en gezonde werkomgeving te garanderen en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers op de werkvloer.
Tijdig verkregen heldere inzichten in de oorzaken van ontevredenheid en demotivatie van medewerkers zijn essentieel voor het verbeteren van de algehele employee experience.
Herken en analyseer zowel risico's als beschermende factoren die invloed hebben op hoe medewerkers zich gewaardeerd, gerespecteerd en ondersteund voelen. Dit draagt bij aan een positieve werknemerswelzijn en versterkt de motivatie van werknemers.
Analyseer de resultaten om discrepanties in vaardigheden, ervaringen en betrokkenheid van medewerkers te identificeren. Gebruik deze gegevens om een continue verbetering van het preventiebeleid te waarborgen.
Proactieve betrokkenheid en ondersteuning voor werknemerswelzijn
Medewerkers kunnen in real-time tips en relevante informatie ontvangen tijdens het invullen van hun enquête.
Ondersteuning voor medewerkers die problemen melden, waaronder persoonlijk overleg met een vertrouwenspersoon.
Gerichte preventieve acties ondernemen met betrekking tot onder meer coping-problemen, burn-out-risico, stress en ongewenst gedrag.
HR-managers en gezondheids- en veiligheidsinstanties zoals CPPT/CPBW assisteren bij het optimaliseren van het preventiebeleid.
Werkgevers concurreren beter door persoonlijk betrokken medewerkers. Neem contact op met McME en ontdek de voordelen voor uw medewerkers, uw klanten en uw bedrijf.
Copyright 2024 – Website by Digital Leader
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.